Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Ποιητικό ημερολόγιο 2012







30/4






Έργο του Ν. Γύζη



Tο όνειρο



Άκου έν' όνειρο, ψυχή μου                                                                                                                     Και της ομορφιάς θεά∙
Μου εφαινότουν οπώς ήμουν
Μετ' εσένα μια νυχτιά.

Σ' ένα ωραίο περιβολάκι
Περπατούσαμε μαζί
Όλα ελάμπανε τ' αστέρια
Και τα κοίταζες εσύ.

Εγώ τσώ λεα : « πέστε αστέρια,
Είν' κανένα από τ΄εσάς
Που να λάμπη από κει απάνου
Σαν τα μάτια της κυράς;

Πέστε αν είδατε ποτέ σας
Σ' άλλη τέτοια ωραία μαλλιά
Τέτοιο χέρι, τέτοιο πόδι
Τέτοια αγγελική θωριά;

Τέτοιo σώμα ωραίον όπ' όποιος
Το κοιτάζει ευθύς ρωτά
αν είν' άγγελος εκείνος
πως δεν έχει τα φτερά; »

Κάθε φίλημα ψυχή μου
Οπού μώδινες γλυκά
Εξεφύτρωνε άλλο ρόδο
Από την τριανταφυλλιά.

Όλη νύχτα εξεφυτρώσαν,
Ως που έλαμψε η αυγή,
Που μας ηύρε και τους δυό μας
Με την όψη μας χλωμή.

Τούτο είν' τ' όνειρο, ψυχή μου∙
Τώρα στέκεται εις εσέ.
Να το κάμης ν' αληθέψη
Και να θυμηθής για  μέ.         

                                         Διονύσιος  Σολωμός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου