Projects

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ 2011-2012

        Διαδίκτυο και Ανθρώπινες Σχέσεις
        Ανακύκλωση Υπολογιστών

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ 2012-2013

Α' ΛΥΚΕΙΟΥ

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

Σκοπός της εργασίας είναι οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με τον κινηματογράφο.

Στα πλαίσια της ερευνητικής εργασίας οι μαθητές επισκέφτηκαν το Μουσείο Κινηματογράφου όπου τους δόθηκε η ευκαιρία να πρωταγωνιστήσουν στην παρακάτω ταινία.

 

Β' ΛΥΚΕΙΟΥ

ΟΙ ΧΑΡΤΕΣ

Η παρουσίαση της εργασίας τους έγινε στο τέλος του σχολικού έτους





ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ 2013-2014

Α' ΛΥΚΕΙΟΥ

  ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: ΧΡΗΣΗ, ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

  ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ: Υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει; Αίτια, συνέπειες και τρόποι αντιμετώπισης

 

Τα μεταλλαγμένα προϊόντα έχουν μπει προ πολλού στο πιάτο μας. Τι σημαίνει αυτό για εμάς;

  Εισαγωγή

Χώρες παραγωγής και νομοθεσίες

 Κίνδυνοι για το περιβάλλον

Κίνδυνοι για τον άνθρωπο και τα ζώα

  Τρόποι αντιμετώπισης

 

 

B' ΛΥΚΕΙΟΥ

  Φωτογραφία: Τέχνη, οπτικό μέσο επικοινωνίας ή τεχνική ρεαλιστικής αναπαραγωγής εικόνων; Ασπρόμαυρη ή Έγχρωμη; Αναλογική ή Ψηφιακή;


ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
(Ο ρόλος και η σχέση της διαφήμισης στη διαμόρφωση καταναλωτικών προτύπων και στερεότυπων αντιλήψεων στα φύλα, επιπτώσεις και πρόληψη)
Σύντομη Παρουσίαση του θέματος


"You work in a job you hate, to buy stuff that you don't need, to impress people that you don't like."
Απόσπασμα από την ταινία «Fight Club»
 Μετάφραση
«Κάνεις μια δουλειά που μισείς για ν’αγοράζεις πράγματα που δε χρειάζεσαι, για να εντυπωσιάζεις ανθρώπους που αντιπαθείς».
Ξεκινώντας την  εργασία μας με το παραπάνω απόσπασμα από την ταινία « Fight Club» θέλουμε να εστιάσουμε στην εμμονή του σύγχρονου παγκοσμιοποιημένου ανθρώπου να εργάζεται για να καταναλώνει αγαθά άκριτα και να τονίσουμε τη σχέση αλληλεξάρτησης που υπάρχει ανάμεσα στη διαφήμιση και στη διαμόρφωση καταναλωτικών προτύπων και συνηθειών. ‘Ετσι για τη σχολική χρονιά 2013-2014 η ομάδα μας επέλεξε ως θέμα της ερευνητικής εργασίας τη διερεύνηση της σχέσης της διαφήμισης με τον καταναλωτισμό με στόχο αρχικά την αποσαφήνιση του ρόλου της διαφήμισης στη διαμόρφωση καταναλωτικών προτύπων και στερεότυπων αντιλήψεων στα φύλα και στη συνέχεια την πληροφόρηση σε ζητήματα σχετικά με τις επιπτώσεις στην κοινωνία και τα μέτρα πρόληψης. Κατά τη διάρκεια της έρευνας μας και της συγγραφής της , καταλήξαμε σε πολύτιμα συμπεράσματα που παρουσιάζονται αναλυτικά στην καρτέλα Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ με βασικό το πόσο η επιρροή που ασκεί η διαφήμιση σε όλες τις ηλικίες καταναλωτών και ιδιαίτερα στα παιδιά μπορεί να είναι καθοριστική για τη διαμόρφωση  αντιλήψεων που σχετίζονται με την εικόνα του ατόμου σε κοινωνικό επίπεδο και τη σχέση του με το άλλο φύλο, άρα κατά συνέπεια με τον εαυτό του και την κοινωνία γενικότερα.
Τελικά είμαστε ό,τι καταναλώνουμε ή καταναλώνουμε αυτό που είμαστε;
Σας ευχόμαστε καλή περιήγηση!

Οι ομάδες εργασίας του project B5 του 1ου ΓΕΛ Σταυρούπολης.

Η εργασία μας είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα μας


Ενέργεια και Φυσικοί πόροι: Η ορθολογική τους διαχείριση αναγκαία προϋπόθεση για την προστασία του περιβάλλοντος την ανάπτυξη και την ίδια την ζωή 
Εισαγωγή 
Διαχείρηση φυσικών πόρων
Εδαφικοί πόροι 
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΡΟΜΠΟΤ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΝΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Σκοπός της εργασίας είναι οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με την επιστήμη της ρομποτικής και το πώς αυτή επηρεάζει διάφορες πλευρές της ζωής μας.

Τα ερευνητικά ερωτήματα που διερευνήθηκαν το πρώτο τετράμηνο είναι:
Υπήρχαν ρομπότ στην αρχαιότητα;
Πότε φτιάχτηκε το πρώτο ρομπότ; Ιστορική αναδρομή.
Ποιες επιστήμες εμπλέκονται στη δημιουργία των ρομπότ;
Ποια είδη ρομπότ υπάρχουν;
Πώς φανταζόμαστε το μέλλον;
Η παρουσίαση της εργασίας τους έγινε την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου.
Οι μαθητές αναρτούν τα κείμενά τους στην ιστοσελίδα της εργασίας τους: ΡομποΔιάσταση 


Project φιλοσοφίας: Θεματικό περιοδικό

Το παρόν θεματικό περιοδικό είναι το αποτέλεσμα της ομαδικής εργασίας των μαθητών/ τριών της Θεωρητικής κατεύθυνσης της Β’ τάξης του Λυκείου μας, που εκπονήθηκε στα πλαίσια της  διδασκαλίας του μαθήματος της Φιλοσοφίας. Αρχικά, τα παιδιά οραματίστηκαν την δημιουργία ενός θεματικού περιοδικού φιλοσοφίας όταν πληροφορήθηκαν σχετικά με την υλοποίηση αντίστοιχου σεναρίου έκδοσης περιοδικού από ομάδες προηγούμενων χρόνων της υπεύθυνης εκπαιδευτικού. Στη συνέχεια, τα παιδιά επέλεξαν να ασχοληθούν με ελεύθερο θέμα προκειμένου να ακολουθήσουν τα ενδιαφέροντά τους και ανέλαβαν να σχηματίσουν συντακτικές και δημοσιογραφικές ομάδες. Το ζητούμενο θα ήταν η δημιουργία του περιοδικού μέσα από την σύνταξη δημοσιογραφικών άρθρων ή δοκιμίων. Στην πορεία βέβαια οι μαθητές και οι μαθήτριες άφησαν την δημιουργικότητά τους ελεύθερη ασχολήθηκαν με οπτικο-ακουστικό υλικό, δοκίμια στοχασμού, εργασίες σε power point, παρουσίαση φωτογραφικού υλικού, κ.λ.π. Οι επιλογές τους κινήθηκαν στον άξονα των ενδιαφερόντων τους αλλά και στον άξονα του χρόνου και του χώρου, προκειμένου να καλύψουν ένα ευρύ κομμάτι φιλοσοφικού στοχασμού που τελικά ξέφευγε από τα στενά όρια της ύλης του μαθήματος....

ΤΙΤΛΟΣ:
ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΚΕΨΗ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ 

 

  ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2014-1015

Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

TMHMA: A1

ΤΙΤΛΟΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

 

 

 

TMHMA: A2

ΤΙΤΛΟΣ: GRAFFITI



TMHMA: A3

ΤΙΤΛΟΣ:ΣΕΛΗΝΗ

 


TMHMA: A4

ΤΙΤΛΟΣ: ΜΝΗΜΕΙΑ

 

 

 

Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

TMHMA: Β1

ΤΙΤΛΟΣ: ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ









TMHMA: Β2

ΤΙΤΛΟΣ: ΕΓΚΛΗΜΑ









TMHMA: Β4

ΤΙΤΛΟΣ: ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

 

 

 

 

TMHMA: Β5

ΤΙΤΛΟΣ: ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΖΩΗ ΝΕΩΝ