Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Ποιητικό ημερολόγιο 2012






9-15/7





Έργο του Σ. Τσικουδάκη



Αμοργός


Έτσι σ΄ένα πιθάρι βαθύ το σταφύλι ξεραίνεται και στο
            καμπαναριό μιας συκιάς κιτρινίζει το μήλο
Έτσι με μια γραβάτα φανταχτερή
Στην τέντα της κληματαριάς το καλοκαίρι ανασαίνει
Έτσι κοιμάται ολόγυμνη μέσα στις άσπρες κερασιές μια
            τρυφερή μου αγάπη
Ένα κορίτσι αμάραντο σα μυγδαλιάς κλωνάρι
Με το κεφάλι στον αγκώνα της γερτό και την παλάμη πάνω
            στο φλουρί της
Πάνω στην πρωινή του θαλπωρή  όταν σιγά σιγά σαν τον
            κλέφτη
Από το παραθύρι της άνοιξης μπαίνει ο αυγερινός να την
            ξυπνήσει!

Πόσο πολύ σε αγάπησα εγώ μονάχα το ξέρω
Εγώ που κάποτε σ΄άγγιξα με τα μάτια της πούλιας
Και με τη χαίτη του φεγγαριού σ΄αγκάλιασα και χορέψαμε
            μες στους καλοκαιριάτικους κάμπους

Πάνω στη θερισμένη καλαμιά και φάγαμε μαζί το κομμένο
            τριφύλλι
Μαύρη μεγάλη θάλασσα με τόσα βότσαλα τριγύρω στο λαιμό
            τόσα χρωματιστά πετράδια στα μαλλιά σου.

Χρόνια και χρόνια πάλεψα με το μελάνι και το σφυρί βασα-
            νισμένη καρδιά μου
Με το χρυσάφι και τη φωτιά για να σου κάμω ένα κέντημα
Ένα ζουμπούλι πορτοκαλιάς
Μιαν ανθισμένη κυδωνιά να σε παρηγορήσω

Εγώ που κάποτε σ΄άγγιξα με τα μάτια της πούλιας
Και με τη χαίτη του φεγγαριού σ ΄αγκάλιασα και χορέψαμε
            μες στους καλοκαιριάτικους κάμπους
Πάνω στη θερισμένη καλαμιά και φάγαμε μαζί το κομμένο
            τριφύλλι
Μαύρη μεγάλη μοναξιά με τόσα βότσαλα τριγύρω στο λαιμό
            τόσα χρωματιστά πετράδια στα μαλλιά σου.
Νίκος  Γκάτσος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου