Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Ποιητικό ημερολόγιο 2012







14-20/5





Έργο της Α. Καρακώστα





Άσμα ασμάτων (απόσπασμα)


Ο ΑΝΤΡΑΣ
Όμορφη που είσαι, αγαπημένη,
όμορφη που είσαι.
Τα μάτια σου είναι περιστέρια.

Η ΝΥΦΗ
Όμορφος που είσαι, αγαπημένε,
πόσο μεστός.
Η κοίτη μας είναι φυλλωσιά.

Ο ΑΝΤΡΑΣ
Τα δοκάρια του σπιτιού μας κέδρο
και τα φατνώματά μας κυπαρίσσι.

Η ΝΥΦΗ
Είμαι ο νάρκισσος του Σαρών
το κρίνο στο λαγκάδι.

Ο ΑΝΤΡΑΣ
Ωσάν το κρίνο ανάμεσα στ΄αγκάθια
η αγαπημένη μου μες στις κοπέλες.

Η ΝΥΦΗ
Ωσάν μηλιά στα δέντρα του δρυμού
ο αγαπημένος μου στα παλικάρια∙
στον ίσκιο του λαχτάρησα και κάθησα
κι ο καρπός του γλυκός στον ουρανίσκο.

Μ΄ έφερε στο σπίτι του κρασιού∙
κι ας κυματίζει απάνω μου η αγάπη.

Θρέψτε με με γλυκίσματα
ζωντανέψτε με με μήλα,
γιατί είμαι λαβωμένη της αγάπης.

Τ΄αριστερό του χέρι κάτω απ΄το κεφάλι μου
και το δεξί του μ΄αγκαλιάζει.

Ο ΑΝΤΡΑΣ
Είσαι πανέμορφη, αγαπημένη μου,
χωρίς ψεγάδι.

                                                                        Γιώργος  Σεφέρης (μετάφραση)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου