Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Ποιητικό ημερολόγιο 2012








23-29/1





Έργο του Γ. Μόραλη


(χωρίς τίτλο)


Αποψε τα ματια σου
αγαπημενη θ ανατειλουν
πανω σε πορφυρες ανταυγειες πελαων…
Αν δης την Αργω μου
μεσοθαλασσα
να μαχεται με τον εαυτο της
θυμησου πως αγαπησα πολύ
τα γαλανα συνορα της κομης σου
και των πελματων σου
τους ολαργυρους θροους
και απληστος κι ακαταμαχητος
κινησα να ψαυσω
τις εσθητες των Θεων και τους βοστρυχους
των αστρων…
Τρισαγαπημενη ….ευλογησε μου την ορμη
που υψωθηκε ως νεφελη
απ την πυρρινη συγκρουση
των αιματων μας!..

Α!.. εσυ τρισαγαπημενη
που εμελλε στη ληκυθο
της αγαπης σου να συλλεγεις
τις ακατανοητες τρικυμιες μου,
κοιταξε τη θυελλα των βηματων μου
να χυμαει
ακαταμαχητη στους εαρινους δρομους
που ανθιζουνε χαμογελα παιδιων!
Αγαπημενη
εχω λαβωμενο το νου από μια δυναμη
μα τα ματια σου αγαπημενη
μεσα στις ροδοδαφνες
τι ψαχνουν να βρουν τα λησμονημενα
βηματα μου και τις σιωπες μου;
Έκτωρ Κακναβάτος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου